Egyedül: 11. fejezet

Átok

Lázasan lapozgatni kezdtük a könyvet, hátha van valami más is, és mily meglepő: egy rejtett oldalon találtunk valamit. Damon azonnal felolvasta a latin szöveget.
 „Egyesek szerint az átok úgy is megtörhető, ha az általa sújtotta vámpír, tehát a Hold átváltoztatja áldozatát, vagyis a Napot. A halál így sem elkerülhetetlen, hiszen a Nap így is, úgy is meghal… Vámpírként tovább élhet az általa felszabadítottal.”
 Na, ez mindjárt jobban hangzik. De akkor is az életemről van szó!
 Igaz…viszont élnél… – próbálta Damon a dolog derűsebb oldalát mutatni – ...velem.
Gyötrődve pillantottam föl, mert a lábaim hirtelen felmondták a szolgálatot és a földre estem.
 Hagy gondolkozzak egy kicsit.
A fiú megértően bólintott és félre vonult, teljesen belemélyedve őseinek könyvébe.
Sokáig viaskodtam magamban mire döntésre jutottam.
 Mennyire fáj egy ilyen átváltozás?
Damon tekintete felragyogott, mert úgy tűnt képes vagyok lemondani az életemről.
 Annyira nem fáj, de ígérem, óvatos leszek. – kezdett bele lelkesen – Amikor megharaplak a fogaimból egy érzéstelenítő anyag szivárog a sebbe, te csak azt fogod érezni amíg, átszakítom a bőrödet. Inkább az a kérdéses, hogy vissza tudom-e fogni magam…
 Még valami?
 Hát, ami azt illeti, van. Miután úgymond megöltelek muszáj lesz innod a véremből, hogy élhess.
 Micsoda?! – hitetlenkedtem.
A vámpír halál komolyan nézett rám, tehát valószínűleg nem beszélt csak úgy a levegőbe.
 Hát rendben...
 Biztos, hogy ezt akarod? Ilyen könnyen eldobni az életed?
 Igen, de gyorsan mielőtt meggondolom magam! – vágtam rá határozottan a választ és talán túl gyorsan.  Föltápászkodtam a földről és várakozóan néztem rá, tisztában voltam vele, hogy már nincs visszaút. Ekkor Damon mögém lépett és finoman oldalra döntötte a fejemet, hogy hozzáférjen a nyaki ütőeremhez. A fiú keze megremegett a vérszomjtól. S ahogy fölém hajolt megéreztem leheletét a nyakamon.  Aztán jött az az iszonyatos fájdalom egy rövid pillanatig, majd minden megszűnt. Damon szó szerint megcsapolt, s olyan volt mintha fokozatosan szippantaná ki belőlem az életet; míg össze nem estem.
Hosszú perceken keresztül élettelenül hevertem a szörnyeteg karjai között, aztán valami furcsát éreztem a számban – sós, kesernyés ízt: vér.
***

Pár órával később mindannyian összepakoltunk, beleértve a vár egykori urát is, úgy döntött, hogy velünk tart és új életet kezd. Magyarán éli a hétköznapi emberek életét, legalábbis megpróbálja és ezek után már én is csak próbálkozhatok vele. Bár az átok sikeresen megtört, én elvesztettem az életemet – mostantól vámpírként élek és egy nyaklánc oltalmaz a napfénytől.
 Így szép az élet, mi? – kérdezte Damon, akit ezentúl tényleg a barátomnak mondhatok.
 Igen, és ez csak a kettőnk titka. – mosolyodtam el, s teljes szívemből örültem, hogy végre elhagyhatjuk ezt a szörnyű kastélyt, bár a Bloodthirsty legendája örökkön él majd emlékeimben.
Csupán csak azt sajnáltam, hogy Rebeca nem került elő, mert ő volt az én első áldozatom.
 A viszont soha nem látásra drága Bloodthirsty! 

Megjegyzések

  1. Azta!
    Ez nem volt semmi. Erre tényleg nem számítottam (na jó, csak egy picit).
    Egy osztálykirándulás és lám mi lett a vége. Hatalmas! :D Gratulálok! Erre tényleg nem tudok mit mondani :) Nagyon jó, de tényleg! Élveztem az olvasását! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) Nagyon örülök, hogy elnyerte tetszésedet :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Üvegfal: 2. fejezet

Üvegfal: Prológus

Mikor a játék eltörött